torstai 14. marraskuuta 2013

Sokerittomana

Neljäs päivä tällä viikolla täysin ilman sokeria ja ihmettelen missä himot! Normaalisti kun jätän sokerit vähemmälle niin viimeistään kolmantena päivänä tulee ihan järjetön sokerihimo. Jopa päänsärkyä voi esiintyä. Tänään katselin mieheni herkutteluja pullalla eikä edes tehnyt yhtään mieli vaan päinvastoin melkein öklötti. Kummastelen todella miten fiilikset tällaiset, mutta hyvä niin vaan. Jos viikonloppuna ei mitään himoja tule niin sitten kyllä olen varma, että mut on vaihdettu jossain välissä.

Laitan tähän nyt kuvia siitä miltä näytin kesällä. Olen muutaman kilon tuosta nyt kerännyt painoa lisää ikään kuin talven varalla. Ei vaan, en todella tiedä miksi heitin niin ison työn hukkaan. Ja todella voin puhua isosta työstä koska nyt kokemuksella tiedän ettei ne kilot todella helpolla lähde. Tiukassa ovat laardit. Harmittaa niin paljon.

Vartaloltani olen varmaan se päärynä vai mitähän muita hedelmiä siellä nyt oli... No jokatapauksessa yläkroppa on ihan jees ja samoin polvista alaspäin. Itselläni paino kertyy melkein sataprosenttisesti takapuoleen ja reisiin. Housujen kiristämisestä huomaan siis helpoiten pienenkin turvotuksen. Raskauden jälkeen vatsakaan ei ole päässyt vähällä vaan mulla on nyt todellinen pömppömaha. Tämä keskivartalo on siis mun treenin alla. Haaveilen litteästä vatsasta ja reisistä, joita ei tarvitse verrata ladonoviin.


Pullukka heinäkuu 2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti